Påskhelgen

HALLU! Kände att det var dags att skriva lite igen. Vi börjar från där vi slutade sist då:
 
Tisdag: Jobbade as usual. Sen på kvällen mötte jag upp Hanna, Tiffany, Måns, Fredrik och Anna! Vi skulle ha filmkväll men det slutade med att det bara blev pratkväll. Himla mysigt blev det iaf, och många grejer att fika såklart :)
 
Onsdag: Ja, vad gjorde jag denna dag förutom att jobba och träffa Emil? Minns inte höhö.
 
Torsdag: Jobb såklart. Sen på kvällen firade vi Janina med sifferballonger, brinnande glasstårta och såklart utgång, denna gång på Stockens! Vi körde på tills klockan var halv 1, sen var jag tvungen att gå hem och tvätta håret och sova då jag jobbade dagen efter (började såklart extra tidigt också). Men kulkul kväll tycker jag, skoj att gå ut mitt i veckan :D
 
Fredag/lördag: jobbjobbjobb och va med Emil, tror jag :D 
 
Söndag: HEEEEEELG! Wiho! Sjukt skönt att va ledig denna dag, då det var sommarvärme och sjukt fint ute. Så jag och Emil tog sovmorgon, sen vid 12 åkte jag till stan för att träffa mamma och äta lunch med henne på Günterska Konditoriet. Mysigt att sitta ute och fika i vårsolen, och såklart kul att träffa mamma igen! Sen vid halv 3 var det dags för nästa släktträff, men denna gång med Emils mamma och hennes nya man och barn och massa andra. Första gången jag träffade dem så var lite nervös, men dom var så snälla så :) då har man det avklarat, haha! Vi fikade, åt påskmiddag och lekte med deras löjligt söta hundvalp. Helt galet söt var den. Och gosiga katter fanns det också! Love it! Vi kom hem rätt sent den kvällen så vi kollade en skräckis och somnade, haha. 
 
Måndag: LEEEEEEDIG! Woop! Inte varje dag man är ledig på en måndag. Skönt! Denhär dagen blev lung och skön. Jag och Emil tog bilen till Sigtuna och myste runt lite där och åt glass i solen (magnumvitärtillbakayaaaaay). Gjorde finmiddag när vi kom hem och hade det bara allmänt bra. Älskar såna dagar!
 
Och idag kan ni ju gissa vad jag gjort :P jobbelijobb. Snart ska jag ta en promenad med Jonatan och sen cyklar jag hem till you know who. GLAD PÅSK ALLIHOPA (i efterskott) :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0