HOJ HOJ!

Säg HOJ HOJ till mig nya hoj. Lite gammal och rostig och sånt, men jag tycker den är fin på sitt sätt :) planerar som sagt att spraymåla den i nån fin färg. Eller kanske spara den som den är? Få se vad jag hittar på. Bromsarna är lite knepiga men annars är den väldigt skön att cykla på. Löv it. Hoppas den stannar hos mig nu bara och inte åker iväg till typ Estland som min gamla, buhu. 
 
Igår blev det förutom cykelköp även lite biljard och snack med Tiffany, Måns, Hanna och Jonatan. Kul! Idag har jag hämtat lite papper på pappas jobb till redovisningen imorgon, samt träffat Malin, Erika och Carro på Geo en stund för att förbereda inför imorgon. Ska bli skönt att få redovisningen gjord, bläk! Så idag blir det att öva inför det, och sen ikväll ska jag tvinga Emil att träna varesig han vill eller inte. Tjo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0