La Belle Epoque

I förra inlägget skrev jag att jag ville ha sol, vår och blommor i rabatten. Och vad fick jag? Jo, sol, vår och blommor i rabatten. SÅ GLAD. Så Emil och jag tog en riktig långpromend efter sovmorgonen, så himla skönt väder, verkligen vårkänslor. Veckans enda lediga dag måste man ju utnyttja till max. Sen åt vi sen lunch och vid 18 typ gick jag hem till lägenheten för att umgås lite med Ann. Det blev melodifestival (?????), jepp, otippat! Passat på att måla naglarna, duscha och lite annat skit. Imorgon jobbar jag nämligen igen mellan 11-17, på en söndag. Aldrig gjort det förut, så det känns verkligen som att det är måndag imorgon. Men aja. Efter det avslutar jag helgen där den började :)
 
I torsdags blev det aldrig att jag åkte till Ellen, eftersom jag vaknade av att jag typ inte kunde prata alls, dvs förkylningen hade gått in i jättehessnorigochattacknys-stadiet. Kul. Som tur var fick jag tillbaka rösten senare innan jag skulle till jobbet, men lät fortfarande som en mupp när jag pratade och mådde väll inte direkt toppen. Inte så najs. Samma sak på fredagen, plus huvudvärk. Men tror jag håller på att friskna till nu. Varit sjuk i en vecka imorgon, samtidigt som jag jobbat. Längsta förkylningen på länge. Men iallafall, så Ellen och jag ska ses nästa vecka istället :) var hos Emil och gosade och tog det lugnt istället. Mysigt ändå :)
 
Meeen annars har jag det bra. Iom att jag jobbar imorgon så har jag ledigt på måndag istället = yay! Då ska det hårdpluggas! Önska oss lycka till :P
 
Visste ni förresten att Kent släpper ny singel och nytt album snart? Wiho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0