Som på räls (höhö)

Hallu! 
Just nu sitter jag på tåget till Stockholm och farmor! Ska äta middag hos henne och snacka lite innan jag tar tåget tillbaka till Uppsala ikväll. Ska bli mysigt! 
Denna vecka har jag jobbat rätt mycket och såklart pluggat högskoleprov! Sen i fredags efter jobbet så kom jag hem till lasagne och kladdkaka! Jag, Ann, Linnea, Janina och Cissi samt även Måns, Hanna och Fredrik som kom på förfest efter middagen. Sen gick vi till Snerikes och dansade, woop! Jättekul kväll, och roligt att hela gänget var samlade! Blev lite trött där vid typ 01 så gick hem lite innan de andra. Hade ju jobbat hela dagen och det var en väldigt stressig dag dessutom, så det var skönt att gå hem lite tidigare :) men dom andra dansade på ett tag till! Dock slutade det med att jag låg och snackade med Emil till halv 4 ändå haha, tiden bara flög iväg. Så kan det gå :P superbra kväll iallafall! 

På lördagen städade jag lite i lägenheten, sen gick jag till Emil och hade en jättemysig eftermiddag/kväll/natt. Haha, jag anstränger mig för att inte låta så löjlig men jag kan inte låta bli. Tycker om honom så himla mycket! Vi lyckades iaf somna mitt i filmen och vaknade sen på morgonen lite förvirrade, haha. Och sen vid typ tjugo i två cyklade jag mot tåget. Längtar redan.

Imorgon blir det jobb igen! Hoppas alla haft en superbra helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0