Trött och glad

Godhelg!
Äntligen lördag och äntligen ledig. Skäms nästan lite för att säga det men man blir rätt trött av att jobba. Men så kan det va, tur att jag har så bra arbetskompisar iaf!
I onsdags gjorde jag inte så mycket mer än att jobba till 19 och sen efter jobbet tränade jag och Emil rygg. Ja, jag har fortfarande träningsvärk, min kropp verkar inte va så bra på att återställa sig. 
I torsdags skulle jag gått på bio efter jobbet med Ann, Hanna, Måns, Fredrik, Anton och Tiffany, men det slutade med att vi gick till ÖGs istället (jag och Ann gick dit efter jag slutat jobba vid 19). Vi satte oss i det nya källarutrymmet (med blåa ljus och massa mysiga smårum) och åt middag, snackade, drack öl och så kom det massa andra plötsligt från psykologi och andra jag inte kände och vi hade en fin kväll. Gick hem trött vid 22.30 och cyklade (hör och häpna) till Emil. Kände att jag ville sova där, då vi inte skulle ses dagen efter. Och att inte ses på hela två dagar känns dumt :)
 
Så, fredagen då. Började vid 9 den dagen och jobbade till 16. Skönt att få gå hem så tidigt, kändes som man hade en hel dag extra typ. Plus att det va väldigt mycket folk den dagen, så jag var glad att jag blev avbytt och slapp stanna kvar, haha. Sen tog jag en sväng på stan med Ann, köpte lite nödvändiga grejer, typ träningshandskar (ja jag är en mes som får ont i händerna), balsam och present till ett visst födelsedagsbarn på onsdag. Sen gick vi hem, lagade middag och försökte plugga HP. Gick bra det jag gjorde iaf, känns skönt. Men måste fortfarande plugga MEEEEEEEER. 
 
Idag vaknade jag tidigt och låg kvar i sängen till halv elva. Var fortfarande astrött då jag gick upp. Känner mig fortfarande lite körd i huvudet. Konstigt, då jag liksom inte gjort nånting mer än att jobba och ha det bra?
Iallafall, vid 14 kommer mamma hit och sen ansluter pappa efter jobbet. Vi ska fika och diskutera mina framtidsval. Gud va seriöst det lät. Jag ska helt enkelt fråga om råd om viktiga saker och komma fram till vad jag ska söka i vår osv, haha. Lite jobbigt (tycker jag, som helst inte tänker på sånt) men väldigt behövligt. Mysigt att träffa dem igen iaf :) sen efter det tar jag min väska och cyklar hem till Emil. Längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0