Humlan

Jag får lite flashbacks från förra året då jag blev anfallen av en jävligt stor humla. Fast nu är det ännu värre.
Jag ligger utomhus och njuter av det strålande vädret och bestämmer mig för att käka lite godis. Jag går in och hör hur det brummar som fan. Jag kollar i fönstret, och där sitter VÄRLDENS största humla och lurar. Den försöker lönlöst att ta sig ut genom fönstret. Jag går lite närmre för att släppa ut den men då börjar den flyga omkring i vardagsrummet och jag springer iväg till rummet brevid men den följer efter och sätter sig i fönstret och dampar loss.

Varje gång jag närmar mig humlan så börjar den flyga mot mig. Jag kan alltså inte släppa ut den eller inte låtsas om den. För den förföljer mig. Jag är ensam hemma och ingen kan därför rädda mig. Det är bara jag och humlan...

Jag lovar att det är samma humla. Revenge of the bumble bee, eftersom den inte lyckades skrämma mig tillräckligt förra gången. Den har tystnat nu... jag tror den smider planer.


Kommentarer
Postat av: Ronja

HHAHAHAHAH XD

2011-04-23 @ 19:19:07
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0